Witam!
Nazywam się Patrycja Kociuba  i jestem nową Akelą (nie wszyscy rodzice mieli okazję mnie pozpoznać).Nie bardzo kiedy mam zrobić zebranie z rodzicami,  tak więc postaram się wszystko tu napisać.
1) Informacje o mnie: jestem studentką na UMCS -ie na kierunku pedagogika specjalna,  mieszkam w Woli Niemieckiej,  za Lublinem. Wcześniej miałam służbę w 4Gromadzie Lubelskiej. Mój numer telefonu : 536874433
2) Organizacja zbiórek: zbiórki będą odbywać się w każdą sobotę w godzinach 9:00-12:00 (  wiadomo różnie bywa i czasami może coś się zmienić,  ale będę o tym informować tutaj) . Nie wiem jak było wcześniej,  ale chciałabym żeby na zbiórce był stały element drugie śniadanie,  gdzie wszyscy usiadziemy i będziemy jeść. Tak więc dobrze by było jakby każdy Wilczek miał na zbiórce jakąś kanapkę, picie  itp. Na każdej zbiórce też proszę by Wilczek miał przy sobie zeszyt, śpiewnik, piornik. O zbiorach będę informować w każdym tygodniu najpóźniej do czwartku wieczorem tutaj na blogu. Jeśli na zbiórce jakiegoś Wilczka ma nie być to proszę o taką informację - to ułatwia organizacje zbiórki,  ponieważ wiemy na kogo czekać.
3) W każdą trzecią niedziele miesiąca jest Msza Środowiska jeszcze o godzinie 9:00, ale być może się godzina zmieni, jest to zależne od Księdza. Słyszałam,  że słabo było z frekwencją na niej.  Chciałabym żeby się to zmieniło i żeby więcej osób na nią przychodziło. A ewentualnie chciałabym poznać powód nieobecności.
Wydaje mi się,  że na razie to tyle z informacji takich podstawowych. W razie jakiś pytań chętnie na nie odpowiem. A tymczasem widzimy się w sobotę o 9:00 :)

Popularne posty